Tipy pro zhubnutí

21. srpna 2007 v 8:33 | Fishy |  Dieta - články
Ověřené a účinné hubnoucí metody, nízkotučné nápoje, stroje na cvičení a produkty, s nimiž zaručeně shodíte pár kilo - co si letos pořídit a co dodržovat?
U jídla mějte ticho. Pokud jíte a pouštíte si k tomu rádio nebo televizi, zkonzumujete toho daleko víc, protože zůstáváte déle u stolu. Proto si ztlumte rádio…

Před jídlem se dvacet minut projděte. Budete pak mít menší hlad. Alternativami jsou dechové cvičení, protahovací cviky nebo alespoň deset minut posilování - jeden den například paže, druhý den nohy. Nikdy nezapomínejte na protahování.

Čichejte vůni jablek, banánů a máty. Jeden americký neurolog dělal test se třemi tisíci dobrovolníky, kteří si přáli zhubnout. Čím více vdechovali tyto vůně, tím menší měli hlad - a tím více ztráceli na váze.

Vymalujte si kuchyň namodro nebo nazeleno. Tyto barvy brzdí apetit (na rozdíl od červené, oranžové a žluté).

Zpestřete si pití vody… Pokud patříte k ženám, pro něž je těžké vypít za celý den alespoň litr a půl vody, kupte si do práce i domů hezkou karafu a skleničku, limetky nebo lístky máty. Můžete si tak sama připravit různé varianty a chutě nápoje.

Zahrajte si na děti. Abyste si nedávala příliš velké porce jídla, servírujte hlavní chod na dezertních talířcích a místo dezertních používejte podšálky. Je to zábavné a účinné. Na dětském nádobíčku toho prostě sníte méně!

Netrestejte se! Říkají to všichni specialisté. Vystrnadit své oblíbené jídlo z jídelníčku je ta nejlepší cesta, jak se ho při prvním návalu splínu přejíst. Máte-li chuť třeba na čokoládu, dejte si dvě kostičky a nevyčítejte si to.

Zařaďte do svého jídelníčku česnek, mrkev, grep nebo okurku. Pomohou vám z těla vyloučit přebytečnou vodu.

Dobře spěte! Nedostatek spánku má vliv na tělesnou hmotnost. To ukázala studie, která byla nedávno provedena ve Spojených státech na osmašedesáti tisících Američanech. Malí spáči (tedy ti, kteří spali pět hodin a méně) měli tendenci přibývat na váze více než ti, kteří si dopřáli sedm či více hodin spánku denně. Naše rada? Abyste dobře spala, vyvarujte se příliš sytých večeří.

Počítejte kroky.
Pořiďte si krokoměr a zvyšte svoji denní dávku na 1000, pak na 2000… Cíl? Deset tisíc kroků denně, pokud se jedná o vaši jedinou fyzikou aktivitu.

Po večeři si jděte vyčistit zuby. Budete tak mít menší chuť něco před spaním mlsat
Zdroj: Elle
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Invisible girl Invisible girl | Web | 21. srpna 2007 v 8:47 | Reagovat

Jee, Fishy, děkuju za tipy, už běžim do obchodu koupit semínka máty, abych měla co čichat..=)

2 Fishy Fishy | 21. srpna 2007 v 9:29 | Reagovat

Já bych radši ten krokoměr :-)

3 Maky Maky | Web | 21. srpna 2007 v 11:15 | Reagovat

Máš u mě cenu za dotazníček:-) Tak to jsem ráda že ten oběd byl v pořádku. Tak si občas mužu dát něco dobrého:-) Dostal moc pěknou práci tak ať se mu tam líbí:-)

4 marty321 marty321 | E-mail | Web | 24. dubna 2008 v 21:51 | Reagovat

jestli chcete zhubnout měli byste klikat na web

5 www.doplnky-fitness.cz www.doplnky-fitness.cz | Web | 19. února 2009 v 16:32 | Reagovat

Ahoj. Za prvé bych se chtěl omluvit za reklamu, ale fakt mi to nedalo a musím se pochlubit. Kukněte sem: www.doplnky-fitness.cz. Jestli chcete zhubnout, vypadat krásně, udělat ze sebe svalovce, kvalitně posilovat, dělat kulturistiku a další věci, tak to určitě navštivte. Sám jsem tam už parkrát nakoupil a nemůžu si to vynachválit. Klikejte na web a jste tam a navíc za pokus nic nedáte ;-)

6 Zhubl jsem 10 kilo Zhubl jsem 10 kilo | E-mail | Web | 26. srpna 2009 v 14:09 | Reagovat

Zdravím všechny, mně se podařilo zhubnout 10 kilo za 4 měsíce a váhu si již více jak rok držím a k tomu všemu mám obrovské množství energie. Kdyby vás zajímalo jak mrkněte na www.zhubnoutzdrave.webnode.cz

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama