Leden 2008

Alpenliebe bez cukru

30. ledna 2008 v 8:05 | Fishy |  Dieta - články
I když už dietu v podstatě nedržím (no, jím celkem málo, hrozně zdravě, ale když mám chutě, něco si dám, ale přiměřeně!), tak se sladkým netláskám, protože nechci zase přibrat, samozřejmě. No a když ám chuť na sladké, tak si vezmu jeden bonbon Alpenliebe bez cukru.
Určitě je znáte, a jsou fakt dobroučký, navíc jsou cucací, takže to nezhltnete jako čokoládu, ale vycucáte, a chuť na další vás přejde :-)

Tak jak to jde? :-)

29. ledna 2008 v 8:08 | Fishy |  Obyčejný život
Tak my už máme termín - 23.8. v 10 ráno. Chtěli jsme až v 11, ale ty termíny už jsou hrozně plné :-( No tak snad budou všichni svatebčani schopni vstát a dostat se tam, hlavně ženich, má s tím trochu problémy :-) Jinak si začal vyřizovat papíry, tak snad všechno půjde hladce.
Dneska jenom stručně, mám to horu práce. Nedá se říct, že bych měla resty, ale jak tu máme už od října o jednoho člověka míň, tak je to fakt záhul. Ale nová kolegyně nastoupí už v pátek, tak snad to pak půjde líp. Ta co měla nastoupit v lednu si to rozmyslela, takže tahle doufám už nastoupí :-)
Včera jsem byla na fit kicboxu, a pořád mě to baví :-) Ale dostaly jsme strašně smradlavé rukavice, budeme si fakt muset koupit svoje.
Tak hezký den, a dejtě vědět, jak se máte vy :-)

10 Biggest Beauty Mistakes

28. ledna 2008 v 6:04 | Fishy |  eDiets!
We all make mistakes. If you think about it, most of us never got "beauty lessons" when we were younger and just got by on what we heard from our mothers, friends or magazine articles. Some of us are probably doing the same beauty routines from when we were 16 years old. However, times have changed, and what used to be sound skin care and cosmetic advice from 20 years ago may not hold true anymore. When is comes to beauty and fashion, there is no right or wrong, but it's always nice to have a little guidance. Remember, makeup is all about your personal expression and creativity. Of course it's also about maximizing your features and assets, but don't forget it's your own uniqueness that makes you beautiful. The following are the top 10 biggest beauty mistakes that women make today.

Nové oblečky :-)

27. ledna 2008 v 17:35 | Fishy |  Nákupy
Tak pro změnu jsme byli nakupovat, dneska v Palladiu :-) Utratili jsme dohromady necelé 3 000 a mám malé černé šaty, pak kozačky, sáčko, čelenku, černé tílko a svetr, modré tričko, proužkované kalhoty a bílou košili s modrými proužky. Fotky v celém článku :-) (Ty džíny jsou ty, co mám z Anglie).

První plány :-)

27. ledna 2008 v 8:52 | Fishy |  Svatba
Holky, děkuju vám všem moc za hrozně milé gratulace. Vím, že i když se většinou neznáme osobně, tak že to myslíte upřímně, a mě to taky upřímně těší - tolik lidí mi přeje štěstí, to je přece nádhera!!! (No a dojalo mě, co mi napsala azaretka - jestli někoho inspiruju k něčemu pěknému, tak to je ta největší pochvala, jakou jsem já a můj blog mohli dostat :-))

Jinak sobota samozřejmě proběhla ve znamení svatebních rešerší na internetu :-) Tak zatím jen tolik - máme vytipované tři termíny letos v létě, v pondělí nám jeden mamka zarezervuje (jako zaměstnankyně Úřadu MČ Praha 2 má samozřejmě kamarádku na tamní matrice :-)), a pak vám ho sdělím. Brát bychom se chtěli ve Viničním altánu v Gröbovce, to bude děsná romantika :-) Už jenom ten obrázek:
Hostinu bychom chtěli mít tamtéž, v případě, že by to nevyšlo, máme tip na asi 10 dalších restaurací v okolí, které bychom ale nejdřív museli otestovat. menu plánujeme tradiční - šunková rolka, svatební polévka, svíčková, domácí koláčky a cukroví, a samozřejmě krásný dort :-) je to proto, že nám česká kuchyně chutná, Stuartovi příbuzní aspoň něco typicky českého ochutnají, a moje rodina je celá v tohle taková tradiční. Tak uvidíme :-)
Svatební šaty si budu nechat šít, mám na to lidi :-) No, pár známých, jak na látky, tak na šití. Někdy během 14ti dnů to půjdu domluvit. Mám představu holých zad, ramínek za krk, a kratší sukně, jen tak po kolena, ale široké, se dvěmi spodničkami, Pak chci stříbrné sandálky, malou pompadurku, štrasový náhrdelník a korunku :-) Tak snad budu hezká nevěsta :-)
Oznámení budeme mít samozřejmě anglicko-české, ale ještě jsme se nedohodli ani na vzhledu, ani na citátu. Necháme se inspirovat na Svatebním veletrhu v hotelu Diplomat, který bude za 14 dní. Stuartovi půjde za svědka můj brácha (ale ještě to neví) a mně moje nej kamarádka Drahuška, která už to ví a moc se těší :-) A její maminka nám upeče koláčky :-) Na svatební cestu pojdeme do lázní, konkrétně asi do Luhačovic, protože na moře až tak úplně nejsme, a radši si užijeme masáže, procedury, procházky a koncerty :-)
Nejpozději příští víkend budu muset sestavit harmonogra a rozpočet, tak pak vám sdělím víc :-) tak zatím papa, já jdu něco dělat :-) A slibuju, že tu budou i jiné články, než jen svatební :-)

JSEM SLEČNA SNOUBENKA!!!

25. ledna 2008 v 21:30 | Fishy |  O mně
Víc napíšu zítra!!! :-) :-)

Návštěva :-)

24. ledna 2008 v 14:38 | Fishy |  Obyčejný život
Před chvílí mi volal bratránek z Brna, že mají zítra nějaké zařizování v Praze, měli přespat u kamarádů, kteří ale onemocněli, a jestli by nemohli přijet k nám. Když mě ujistili, že jim nevadí spát na zemi, tak jsem samozřejmě velice ráda souhlasila :-) Už se na ně těším, přijede s přítelkyní a malou Sofinkou (ta bude mít postýlku :-)), a neviděla jsem je od léta. Stuart je trochu nesvůj z toho, že budou spát na zemi, ale taky se těší :-)
Ve tři vyrazím z práce, musím něco zařídit, nakoupit, uklidit, a uvařit něco moc dobrého - viděla bych to na chilli con carne, pečené brambory a salát :-)

Jídelníčky

23. ledna 2008 v 5:33 | Fishy |  Moje hubnutí
Nemám už sílu řešit tak strašně ty jídelníčky. Ani slu, ani chuť, ani čas. Budu prostě jíst málo, zapisovat si to průběžně a kalorie sčítat následně. Mám teď hodně jiné práce doma, s přípravami na ty věci, ke kterým jsem si dala novoroční předsevzetí, v práci samozřejmě... Ne že bych kašlala na hubnutí, ale prostě budu jíst malinko, a konec.

Jídelníček 22.1.

22. ledna 2008 v 6:32 | Fishy |  Jídelníček
  • 06:00 - kafe s odtučněným mlíkem, Psyllium - 5 kcal
  • 06:30 - bílá Activia, 15g emco müsli - 151 kcal
  • 08:30 - jablko - 80 kcal
  • 10:30 - 1/2 müsli tyčinky - 44 kcal
  • 12:00 - cibulačka - 90 kcal
  • 14:00 - 1 knackebrot, 20g cottage - 53 kcal
  • 16:00 - 150g rajče - 36 kcal
  • 16:15 - 17:00 - cesta domů pěšky, nákup
  • 18:30 - celozrnná bulka s margarínem, šunkou a 20% sýrem - 138 kcal
Dohromady: 597 kcal
Tak včera to bylo dobrý, se všema těma svačinkama, ani jsem neměla problém to dodržet :-) No a fitkickbox byl super, tenhle týden jdu ještě ve středu tak už se těším :-) Dneska jen cesta domů a večer možná půl hodinky na stepperu.

Zase trošku zasekaná...

21. ledna 2008 v 6:31 | Fishy |  Obyčejný život
Holky, tenhle týden toho budu mít docela hodně, takže tady asi kromě mých jídelníčku nic nebo skoro nic nepřibude. Ale slibuju, že nejdýl o víkendu to vynahradím, a taky, že když budu mít chvilku, kouknu se na Vaše blogy :-) Tak zatím a mějte se moc hezky.

Jídelníček 21.1.

21. ledna 2008 v 6:10 | Fishy |  Jídelníček
  • 06:00 - kafe s odtučeněným mlíkem, Psyllium - 5 kcal
  • 06:30 - norský chléb s margarínem, šunkou a 20% sýrem, rajče, salát, okurka - 132 kcal
  • 08:30 - Activia lehká a fit višeň - 61 kcal
  • 10:30 - 1/2 müsli tyčinky - 44 kcal
  • 12:00 - gruzínské kuře, dušená zelenina - 164 kcal
  • 14:00 - 100 g papriky - 15 kcal
  • 16:00 - 1 knackebrot, 20 g cottage - 53 kcal
  • 18:00 - 120g manga, sklenička odtučněného mléka - 118 kcal
  • 19:30 - 21:00 - fit kickbox
Dohromady: 592 kcal
Tak jak vidíte, o něco zvýšený přísun kalorií jsem se rozhodla rozdělit spíš mezi více jídel (dvě svačinky dopoledne i odpoledne), než zvyšovat jednotlivé porce. Mám tendenci pořád uzobávat, hlavně v práci, tak bude lepší s tím počítat :-) Zkusím to takhle tři dny, a pak se rozhodnu, jestli to tak nechám, nebo jestli se vrátím jen k jedné dopolední a jedné odpolední svačince a zvětším jídla. No a už se moc po zase nějaké době těším na to večerní cvičení :-)

Achich...

20. ledna 2008 v 7:21 | Fishy |  Obyčejný život
Všichni tuší své blogy, dokonce i Xtina a hlavně Killer Queen, na kterou jsem tak spolíhala :-) No, to mě teda netěší :-( Chápu všech rozhodnutí, a samozřejmě jim přeju to nejlepší, ale z vlastní sobecké stránky musím, říct, že když prokliknu blogy co tu mám v oblíbených, a na každé druhém je konec, to je blbá motivace :-) Navíc jsem na ty blogy tak ráda chodila! Ale tak já zatím nekončím, i když už jsem tyhle choutky taky měla, no ale zatím jedu dál :-)

A všem přeju hodně štěstí a spokojenosti, ať děláte co děláte!!! A na rozloučenou vám mávám! :-)

Jídelníček 20.1.

20. ledna 2008 v 6:13 | Fishy |  Jídelníček
  • 06:00 - kafe s mlíkem, Psyllium - 5 kcal
  • 07:00 - větší jabko - 90 kcal
  • 09:00 - knackebrot - 31 kcal
  • 10:00 - 12:00 - posilovna
  • 13:00 - řecký salát s feta sýrem a olivami - cca 350 kcal
  • 16:00 - 5 Raciolek "cheddar" - 20 kcal
  • 19:00 - zapečená brokolice, zelenina - 84 kcal
Dohromady: 580 kcal
Jdeme se Stuartem na oběd do řeské restaurace, a protože jsme tam ještě nebyli, a jejich webové stránky nefungují, ještě nevím, co si dám (asi salát :-)). Takže ráno šetřím kaloriemi a zbytek dne se uvidí podle toho, jaký bude ten oběd. A už se těším do posilovny :-)

Tak oběd byl fajn, měla jsem řecký salát, kalorie tak odhaduju, hlavně toho sýra tam byl pořádný kus. Ale bylo to moc dobré :-) No ale dneska už mi zbývá jenom zelenina zjevně :-) tak trošku jsem ten limit přetáhla, ale celkem dobrý :-)

Včera večer jsem porušila jídelníček - sklenička vína a troška müsli. No ale tenhle týden už to bylo třetí porušení :-( Váhový úbytek za tenhle týden je necelé kilo, takže příští týden sice zvedám na 600, ale pod podmínkou, že na sebe budu mnohem přísnější :-) Podle úbytku příští týden se uvidí, jestli ještě zvednu, nebo na tom zůstanu...


Current Cravings: Six Super Mall Snacks

19. ledna 2008 v 10:16 | Fishy |  eDiets!
Early January has become the season for shopping-mall mania. It's now a tradition to return those gifts that were well-meant, but oh-so-wrong (Did Great Aunt Rose really think bright orange polyester pants would delight your fashionista soul?). And who can resist hunting for those "75 percent off already-discounted clothes" deals? But when you walk by the mall's food court, it's tempting to make this the season for unplanned snacking as well. Here's the math:
1 humungous cinnamon bun dripping with butter and icing+ 1 Paul Bunyan-sized mug of creamy hot chocolate topped with whipped cream and chocolate shaving= A day's allotment of calories (and a week's portion of saturated fat!)
As my 8-year-old nephew says when he sees his younger brother heading for trouble, "Uh uh, don't do it or you'll be sorrrrry!" Instead, get the 411 on how to enjoy healthy treats amidst the mall's food traps.

Jídelníček 19.1.

19. ledna 2008 v 8:23 | Fishy |  Jídelníček
  • 08:00 - kafe s odtučněným mlíkem, Psyllium - 5 kcal
  • 08:30 - norský chléb se Smetanitem active, okurka - 121 kcal
  • 11:00 - 1/2 kiwi - 27 kcal
  • 13:30 - 50g pečeného masa, 100g špenátu bez smetany - 177 kcal
  • 16:00 - Activia Lehká a Fit malina - 64 kcal
  • 19:00 - 1/2 pita chleba plněná nízkotučným tvarohem, zeleninou a šunkou - 153 kcal
Dohromady: 547 kcal
No a dneska budu mít i hodně pohybu, až do odpoledne toho hodně nachodím, pak jedeme k mamce na oběd, a pak budu cvičit na stepperu a posilovat. Chtěla jsem ráno, ale zaspala jsem (v noci jsem se totiž probudila, a strašně dlouho přemýšlela o svatbě, myslím totiž, že se Stuart už asi do konce ledna "doopravdy" vyjádří a začneme plánovat :-))
Pozn. - přepisuju oběd a odpolední svačinku - na oběd byla menší porce a svačinka byla jiná

6 Cardio Fat-Burning Secrets

18. ledna 2008 v 9:44 | Fishy |  eDiets!
If you have tried and failed at exercising more times than you care to count, you are not alone. In fact you are in the grand majority. I don't want you to feel bad or blame yourself. It's For example, simply start by alternating between walking and running. Walk for five minutes to warm up, and then run one minute, followed by two minutes of walking. Repeat the running and walking sequence for the duration of your workout. As you become more conditioned, decrease the length of low-intensity recovery periods (walking) and increase working intervals (jogging or running). (Caution: If you are a new exerciser, vary your walking speeds for intervals before introducing running).

7 zbytečných chyb při hubnutí

18. ledna 2008 v 6:31 | Fishy |  Dieta - články
Proč se vám stále nedaří udržet svá kila pod kontrolou? Možná děláte některou z častých, avšak zbytečných chyb.
1. Deset kilo za měsíc? Nesmysl
Potřebujete zhubnout dvacet kilo? I to je možné, ale nečekejte, že se vám to podaří za půl roku. Ostatně jste je za tak krátkou dobu ani nenabrali. Je lepší si nejdříve dát menší cíle - třeba šest až deset kilo za půl roku - a pak pokračovat zase s novým plánem. Cíle, který je více na dohled, se dosahuje snáze.
2. Příliš vysoká rychlost
Počítejte s tím, že čím více chcete hubnout, tím pomaleji vám to půjde. Pokud potřebujete zhubnout jen deset kilo, půjde to pravděpodobně pomaleji než deset kilo dejme tomu z celkových čtyřiceti. Souvisí to mimo jiné s výkonností metabolismu, který se většinou s rostoucí obezitou výrazně zpomaluje.
3. Už nikdy si nedám...
Budu cvičit! A nejméně třikrát týdně! A vážně tomu věříte? Takové odhodlání většinou vydrží týden dva - vy si proto cvičení, ale třeba i změny v jídelníčku naplánujte jen takové, o kterých víte, že je můžete zvládnout dlouhodobě. Proto by z vašich úst neměly zaznít ani věty typu "už nikdy si nedám čokoládu".
4. Při hubnutí se nemusí trpět
Budete-li brát hubnutí jako dočasné utrpení, po jehož konci se zase budete moci rozvalit se sáčkem chipsů před televizí, měli byste se raději předem smířit s neúspěchem, případně s jo-jo efektem. Svého cíle totiž dosáhnete daleko spíše, když se shazování kilogramů stane součástí celkové a trvalé změny vašeho životního stylu.
5. Bez hladovění to nejde. Nebo ano?
Mýlí se ten, kdo si myslí, že při shazování kil musí od rána do noci trpět hladem - samozřejmě, musíte jíst méně, ale své udělá také to, že byste měli jíst pětkrát až šestkrát denně. Pak byste hlad pociťovat neměli. Dokonce, pokud byste se jím trápili, jen zvýšíte riziko, že tělo najede na úsporný režim a i z mála přijatého jídla pečlivě uloží každé deko. Po prvních pár dnech hodně skromného jídelníčku by se hubnutí nejspíše zastavilo.
6. Připravte se na pocit hladu raději předem
Nicméně zejména první týden či dva nejspíše hlad přece jen mít budete, tělo si musí zvyknout na menší porce méně hutné stravy. Počítejte s tím stejně jako s faktem, že budete v takových chvílích rozmrzelí a náladoví. Hlavně se krizi nesnažte zajíst, lepší je mít připravené nakrájené kousky zeleniny. Pozor na ovoce, tu a tam nevadí, ale jídlo na hubnutí to úplně není - je hodně sladké.
7. Hubnutí v utajení nemusí vyjít
Je pochopitelné, že se se svými plány na hubnutí nechcete svěřovat, pokud chcete někoho překvapit štíhlejší linií nebo když vám není příjemná představa, že se vás stále někdo vyptává, jak vám to jde. Ale na druhou stranu, zkušenosti ukazují, že právě svěření se s vlastními záměry pomáhá - přece to nevzdáte, když už jste to oznámili partnerovi nebo kamarádkám. Možná budete příjemně překvapeni, jak vás bude okolí podporovat. Jinak hrozí, že si třeba nebudete moci připravovat zdravější jídlo či že vás budou nutit jíst. Nebojte se i na návštěvách odmítnout nějaké jídlo s tím, že se snažíte zhubnout.

Jídelníček 18.1.

18. ledna 2008 v 6:20 | Fishy |  Jídelníček
  • 06:00 - kafe s odtučněným mlíkem, Psyllium - 5 kcal
  • 06:30 - bílá Activia, 10g müsli - 126 kcal
  • 09:00 - jabko - 80 kcal
  • 12:00 - filé na páře, dušená zelenina - 165 kcal
  • 15:30 - rajče - 20 kcal
  • 18:30 - 2x knackebrot se Smetanitem active a šunkou, zelenina - 147 kcal
Celkem: 543 kcal
Aktivity: 40 minut rychlé chůze domů, a bude ještě hodinka na stepperu večer u televize :-)
Včerejší jídelníček jsem malilinko porušila - měla jsem trošičku víc rizota než 130 g a taky skleničku vína. Necvičila jsem, ale šla jsem domů pěšky, což je přes 30 minut rychlé chůze :-) No ale dneska večer si zacvičím :-)
Děkuju vám všem moc a moc za milé komentáře, je to hrozně pozvbuzující, teď, uprostřed cesty. Vím, že je toho ještě dost, ale stejně mě ten rozdíl už těší, tak ještě jednou děkuju :-)

Fotky - rozdíl půl roku a skoro 10 kilo :-)

17. ledna 2008 v 6:43 | Fishy |  O mně
Tak jsem našla nějaké starší fotky, z loňského léta, kdy jsem měla 76 kg:
No a tady jsou z dnešního rána (omluvte tu kvalitu, je to focený v zrcadle bez blesku :-))
Ještě to chce zhubnout, ale už je tam nějaký rozdíl, tak tímhle tempem budu letos v létě snad už hezká :-)

10 Most Effective Exercises

17. ledna 2008 v 6:23 | Fishy |  eDiets!
Let's face it: Some exercises are simply more effective than others. If you are going to make the effort to incorporate regular exercise into your life, then you want to get the most out of each workout session. In order to help you get in the best shape of your life, eDiets Chief Fitness Pro Raphael Calzadilla provides a top-10 list of the most effective exercises out there. You'll notice he didn't say the best. "I tend to get a lot of requests for the best exercises from people who are really just looking for a magic bullet" Raphael says. It does take hard work to get in shape. Raphael recommends people follow a healthy meal plan and adopt an exercise regimen that includes both cardiovascular activity and resistance training. He also reminds people to consult their personal physician before beginning any new exercise routine. Raphael believes certain exercises stand out in terms of overall effectiveness. Most of the exercises he selected involve compound movements, which impact multiple muscle groups. Though isolated movements are also good, Raphael believes performing exercises with compound movements can give you the best bang for your workout buck. "I also selected these exercises based on a balanced approach to overall fitness," Raphael says. "Most people are out of balance with regards to strength and levels of flexibility."